ÇİFTEKAVRULMUŞ

Gel bir tek atalım, dedi dost

Peki, dedim

Çare değil hasretliğe ya

Peki

.

İçkilerin yanına

Leblebi verdi garson

Çiftekavrulmuş

Dedim ki dosta,

Ben de bu leblebiler gibiyim

Öyle bir kavurdu ki yarin yan bakışı

Öyle bir buse kondurdu ki dudaklarıma, giderken

Çöldeki sam yeli

Yüzüme basan alevi serinletir oldu,

Güneşi aldım da yerinden

Buz niyetine elimi yüzümü sıvazladım.

.

Velhasıl, dost

Bir leblebiyim ben

Sarı, çiftekavrulmuş

Ve yarin bal dudaklarına layık

Şubat 1996

About charb74

Teaching math for 14 years, mostly in British National Curriculum. Currently in the Applied Technology High School, Abu Dhabi.
Bu yazı şiirlerim içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

illa ki yorum yazacak, yaz bakalım, hadi. ben onaylıyorum nasılsa!

