DOST İÇÜN ŞİYİR

İlk mektubumu yazarken, seni

Düşünmedim bu kadar sevebiLeceğimi.

Dostum, ihtiyaçsın sen bir nev’î

Bulunmaz hint Kumaşı,

Hatta daha da bulunmazsın.

Çünkü bEnim gibi

Sen de bir insansın…


NOT: Herkes mısraların ilk harfleriyle isim yazmayı birşey zannediyor, sıkıysa böyle yapsınlar!..

24 Şubat 1992

About charb74

Teaching math for 14 years, mostly in British National Curriculum. Currently in the Applied Technology High School, Abu Dhabi.
Bu yazı şiirlerim içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

illa ki yorum yazacak, yaz bakalım, hadi. ben onaylıyorum nasılsa!

