son görev

Meyimin rayihasına karışırken dumanı,

son görevi, biten sigaramın,

yenisini yakmak.

Anılar geceleyin hücum ederken

gün boyu pusuya yattıkları beynimin kuytu kıvrımlarından,

bir elimde sigara,

diğerinde kalem,

karşı durmaya çalışıyorum işte!

Döktükçe meyi dudaklarımın arasından,

daha bir canlanıyorlar sanki.

Ne yapabilirim ki teslim olmaktan başka?

*

Eski şarkıların eşliğinde geçmişte gezinirken

farkına varıyorum,

nostalji dediğin

sessiz bir isyan

yavaş yavaş ölmeye.

Döktüğüm gözyaşları

yıllar önceki ben’e

ve diğerlerine,

ıslak bir isyan

*

Son sigara bitip

boşaldığında bardağım,

yere seriliyoruz

ben ve yalnızlığım.

Son görevi, biten sigaramın,

onun gibi, günün birinde

söneceğimi hatırlatmak.

Ama ondan önce

yan yanabildiğince…

Kasım ’11 – Abu Dhabi

About charb74

Teaching math for 14 years, mostly in British National Curriculum. Currently in the Applied Technology High School, Abu Dhabi.
Bu yazı şiirlerim içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

illa ki yorum yazacak, yaz bakalım, hadi. ben onaylıyorum nasılsa!

